Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Kateri sistem za upravljanje vsebine (CMS*) uporabljate pri ustvarjanju in upravljanju spletnih mest?

* CMS – Content Management System – sistem za upravljanje vsebine.

Pri razvijanju spletnih strani uporabljamo v glavnem sistem WordPress CMS. To je posledica dejstva, da ta sistem omogoča ustvarjanje spletne strani katere koli stopnje zapletenosti. Poleg tega ta sistem omogoča enostavno dodajanje vsebine z uporabo drugih programov in ponudnikov storitev. Ta sistem ima preprost vmesnik, ki strankam omogoča, da po začetni namestitvi same prevzamejo oblikovanje in upravljanje spletne strani in izgled prilagodi svojim željam. Kot lastnik spletnega mesta lahko stranka dodaja nove prispevke, posodablja cene izdelkov, objavlja slike in spreminja obliko galerij in drsnikov samih. Spletne strani, zgrajene na tej platformi, so stabilne in ne potrebujejo veliko računalniških virov oziroma močnejšega računalnika. Dobro so prilagojene za prikaz vsebine v mobilnih napravah. Geslo tega sistema je: »S spletno stranjo je treba delati, na pa se z njo boriti.« Tudi to spletno stran, na kateri se trenutno nahajate, oblikujemo in upravljamo v sistemu WordPress.

 

Ali lahko dobim več informacij in naročim izdelavo spletne strani preko interneta?

Zagotovo! Pošljite nam, prosim, svoj elektronski naslov skupaj z odgovori na vprašanja v kontaktnem obrazcu in poslali vam bomo podrobne povratne informacije. Delo lahko usklajujemo preko elektronske pošte. Ponudbo in račun vam lahko pošljemo tudi v papirni obliki po pošti.

 

Zakaj potrebujem spletno stran? Ali strani na družabnih omrežjih in oglašanje v drugih medijih niso dovolj za rast podjetja?

Predstavitev vaše dejavnosti na internetu je danes nujno. Vaša spletna stran in spletno oglaševanje pomembno povečata zanimanje za vašo dejavnost tako na lokalnem kot globalnem trgu. Prisotnost na spletu pomaga pri pridobivanju zaupanja strank. Vsako uspešno podjetje ima svojo spletno stran. Ustvarjanje in vzdrževanje strani na družabnih omrežjih je odlična reklama, ki običajno le dopolnjuje skrbno oblikovano spletno mesto. Spletna stran postane na internetu podoba vašega podjetja. V nasprotju s stranmi družabnih omrežjih, nudijo spletne strani prosto izbiro pri predstavitvi katere koli vsebine z izvirnim in namensko izbranim načinom oblikovanja.

 

Ali moram za privabljanje obiskovalcev in rast svoje dejavnosti spletno stran dobro pripraviti in prirediti ali je dovolj, da tipsko stran le objavim na internetu?

Da bi spletna stran na Googlu in drugih iskalnikih dosegla visoko uvrstitev, je potrebno veliko znanja in ustvarjalnosti tako na vaši kot tudi naši strani. Spletni iskalniki poskušajo vsako spletno stran uvrstiti tako visoko, kot si zasluži. Zaradi tega je potrebno vložiti veliko truda v pripravljalno delo, kot je na primer oblikovanje logotipa in prispevkov. Prav tako je potrebno sprotno posodabljanje podatkov o vašem podjetju. To bo poleg skrbnega spletnega in grafičnega oblikovanja, pridobivanja zunanjih povezav z visoko uvrščenimi spletnimi stranmi in prireditve spletne strani na osnovni in včasih tudi globinski ravni, izboljšalo vidnost spletne strani na internetu. Za privabljanje obiskovalcev je potrebna  tudi začetna analiza ključnih besed in drugih dejavnosti. Ta opravila v vsakem primeru zahtevajo kar nekaj časa. Svoje podjetje seveda lahko promovirate preko oglasov na Googlu (Google AdWords) ali drugih oglaševalnih omrežij. To je vsekakor rešitev, ki pomaga, ni pa poceni in ne daje takojšnjih rezultatov. Konkurenca v spletnem oglašanju narašča iz leta v leto. Brez kakovostnih informacijskih virov bo dejavnost težko uspešna. Zato če še nimate spletne strani, ne oklevajte! Stopite v stik z nami in z veseljem vam jo bomo pomagali oblikovati, razvijati in vzdrževati.

Back to Top